Sada čitate
MAGENTA 1 B2B RUN veći nego ikada

MAGENTA 1 B2B RUN veći nego ikada

Vodeće poslovno okupljanje u Hrvatskoj okupilo rekordnih 6.250 trkača

- Oglas -

Više od šest tisuća zaposlenika iz nešto više od 380 kompanija iz cijele Hrvatske okupilo se jučer na Zagrebačkom velesajmu na četvrtom MAGENTA 1 B2B RUN događanju. Time je potvrđen njegov status najvećeg okupljanja poslovnjaka u Zagrebu u jednoj trkačkoj disciplini te jednog od najbrojnijih u Hrvatskoj.

Kao najbolje utrenirana i najuspješnija ekipa u kategoriji malih poduzeća pokazala se ekipa tvrtke SelectBox Tim 360 d.o.o, dok je u kategoriji srednjih poduzeća prvo mjesto pripalo ekipi Decathlon Zagreb d.o.o.. U kategoriji velikih poduzeća najuspješnija je bila ekipa Zagrebački holding d.o.o. – Podružnica Čistoća. U pojedinačnoj konkurenciji prvi su do cilja stigli Mirjana Šimek Bilić iz ekipe Plavi tim d.o.o. u ženskoj konkurenciji, odnosno Nikola Mikulić iz ekipe Decathlon Zagreb d.o.o. u muškoj. Nagradu za najkreativniji tim osvojili su trkači iz Degordian d.o.o., dok je nagrada za NajFIT kompaniju pripala ekipi iz Manning Croatia d.o.o. u kategoriji malih poduzeća, Johnson & Johnson S.E. d.o.o. u kategoriji Velikih te KING ICT d.o.o. u kategoriji velikih poduzeća.

Proteklih godina, MAGENTA 1 B2B RUN pozicionirao se kao neizostavno događanje za brojne hrvatske kompanije i poslodavce jer kroz jedinstven spoj sporta i neformalnog druženja služi i kao učinkovit alat za jačanje korporativne kulture, zadovoljstva zaposlenika, povezivanje s poslovnom zajednicom te poticanje na usvajanje zdravih životnih navika. Na pet kilometara trkačke staze Zagrebačkog velesajma sudionici su imali priliku uživati u sportskom nadmetanju s kolegama iz svojih i drugih kompanija, a potom i u posebno pripremljenoj zabavi priređenoj za sve trkače.

 „Neizmjerno smo ponosni što nas se toliko okupilo i što ponovno rušimo rekorde. Drago nam je vidjeti da hrvatske kompanije vide ovu utrku kao vrijedno i jedinstveno događanje za svoje zaposlenike, a želja nam nastaviti poticati i razvijati sportski duh među poslovnim sektorom, jer smo uvjereni da osim što jačamo svijest o zdravim životnim navikama, potičemo tvrtke da razvijaju jači timski duh unutar svojih timova“, izjavio je Jurica Barać, organizator MAGENTA 1 B2B RUN utrke.

 „Zagrebačka utrka i ove je godine nadmašila sva očekivanja. Zaposlenici Hrvatskog Telekoma od prve utrke podržavaju ovo uspješno događanje jer smo u njemu prepoznali odličnu priliku za poboljšanje zdravlja, jačanje timskog duha i naše korporativne kulture te prisnije povezivanje s kolegama iz drugih tvrtki. Ponosni smo što je interes za MAGENTA 1 B2B RUN u HT-u u stalnom porastu, a ove godine je trčalo čak dvije trećine naših zaposlenika“, izjavila je Marija Felkel, članica Uprave i glavna direktorica za ljudske resurse Hrvatskog telekoma.

Više informacija možete naći i na MAGENTA 1 B2B RUN Facebook stranici i na službenoj internet stranici b2brun.hr.

Pogledajte komentare (0)

Odgovori

Na vrh stranice