Sada čitate
Kako su trčali sponzori u 2016.?

Kako su trčali sponzori u 2016.?

sponzori

Ovih je dana VETTURELLI, savjetodavna tvrtka za korporativna sponzorstva, završila veliko anketno istraživanje o navikama i preferencijama trkačke zajednice te uspješnosti komunikacijskih aktivnosti trkačkih sponzora. Ovo je druga godina provođenja ovakvog istraživanja te su u odnosu na prošlogodišnje rezultate primjetne određene promjene. Istraživanje je provedeno online u studenom ove godine unutar trkačke zajednice putem FB profila portala Trčanje.hr i FB profila RunTrek.

- Oglas -

Najveća promjena u odnosu na prošlu godinu dogodila se među percepcijom trkača o sponzorima trčanja. Naime, prošle godine gotovo 34% ispitanika navelo je Adidas  kao najpozitivnijeg partnera zajednice, nakon kojeg su slijedili GRAWE i Salomon. Ove godine, s uvjerljivih 38% GRAWE je zauzeo prvo mjesto, Adidas s 16% ispitanika drugo, a VIP je prepoznat od 13% ispitanika čime je na trećem mjestu zamijenio prošlogodišnji Salomon.

Utrka sponzora 2016. :

  • 38% ispitanika navodi GRAWE kao najpozitivnijeg partnera trkačke zajednice
  • 42% ispitanika bi pri donošenju odluke o kupnji sponzoru trčanja dali prednost
  • Adidas i dalje omiljeni proizvođač trkačke opreme

Razloge za takvom promjenom u vrhu moguće je objasniti naslovnim sponzorstvima i atmosferom koje pojedine utrke nude. Naime, 18% ispitanika istaknulo je upravo GRAWE noćni maraton kao utrku koja ih se najviše dojmila. Tako je GRAWE noćni maraton iza sebe ostavio utrke poput Ljubljanskog (14%) i Zagrebačkog maratona (11%) i Zagrebačkog noćnog cenera (11%) te utrke Wings for Life (7%).

U području proizvođača trkačke opreme na prvi pogled nema promjene – Adidas je i dalje omiljeni brend kojeg slijede Nike i Salomon, no promotrimo li postotke – Adidas je u odnosu na prethodnu godinu porastao s 26% na 31%, Nike je ostao isti (22%), a Salomon je pao s 12% na 8%.

Zanimljivo je kako 52% ispitanika prema sponzorima trčanja ima pozitivniji stav u odnosu na sponzorovu konkurenciju te da 42% ističe da bi sponzoru trčanja dali prednost u odnosu na sponzorovu konkurenciju, što ukazuje na visok stupanj privrženosti.

Sve ove promjene navode na zaključak kako je trkački svijet u Hrvatskoj jedno živo, fleksibilno i zahtjevno tlo te iz VETTURELLI-ja najavljuju kako vjeruju da će i sljedeća godina biti puna zanimljivosti.

Pogledajte komentare (0)

Odgovori

Na vrh stranice