Mnoge dobre odluke u životu donesene su “doslovce” u hodu, ali evo jedne koju možete donijeti dok sjedite na poslu.

Pročitajte razloge zašto je dobro da hodanje postane sastavni dio vašeg života bez obzira da li ste vrhunski ili hobby sportaš ili samo tražite alat za bolje balansiranje između mnogo obaveza​.

Hodanje to smo mi. Hodanje je za ljude najprirodniji i vjerojatno najzdraviji oblik kretanja. Evolucijski smo izgrađeni da riješimo izazove gravitacije u hodanju (gibanju) i možemo se izraziti da je hodanje za nas “integralni dio”  baš kao što je to disanje i hranjenje. Milijarde ljudi bez obzira na uvjete gdje žive, dob, spol, profesiju i svjetonazor doživljavaju hodanje kao nerazdvojni dio sebe.

Hodanje je trening. Iako prirođeno, hodanje danas postaje izazov i mnogi ga trebaju planirati (podsjetnik) kao aktivnost ili trening. Početnik sa hodanjem kao aktivnošću na jednostavan način može održavati niskointenzivan (aerobni) nivo rada bez opasnosti od pretjerivanja, a brdoviti tereni mogu biti izazov za vrhunske trkače, triatlonce i bicikliste, koji dugotrajna hodanja mogu implementirati kao zamjenu ili dopunu u treningu.

Hodanje je odmor. Danas zbog sjedilačkog (hipokinetičnost) načina života raste broj ljudi koji bi od 30 minutnog hodanja u prirodi imali više koristi u oporavku uma i tijela nego da to vrijeme provedu ispred televizora ili sjede. Vrhunski trkači, triatlonci i biciklisti za bolji i brži oporavak od intenzivnih treninga koriste “aktivni odmor” koji uključuje aerobne aktivnosti poput brzog hodanja.

Hodanje je zdravo i zabavno kad se kombinira. Preporučamo kombinaciju sa nekim treningom za jačanje mišića trupa no možete ga kombinirati sa svakodnevnim obavezama koje obavljate za posao i familiju. Hodajte ako je moguće u šumi, planini, parku, uz vodene površine i najprirodnijim načinom otkrivajte nove lokacije i puteve u mjestu u kojem živite.

Napisao: Dejan Patrčević, adriaticcoaching.com