Sada čitate
Kako piti vodu na okrepnim stanicama na trkama?

Kako piti vodu na okrepnim stanicama na trkama?

Avatar
Kako piti vodu na okrepnim stanicama na trkama

Uspješno trčanje kroz okrepne stanice s vodom u cestovnoj utrci je uobičajeni strah novih trkača. Neki trkači hodaju na njima jer smatraju da ne mogu zgrabiti vodu i popiti je za vrijeme trčanja. Međutim ukoliko znate što očekivati te kako uzeti i piti vodu, izgledati ćete kao profić trčeći kroz okrepne stanice.

- Oglas -

Kako piti vodu na okrepnim stanicama na trkama

Evo kako:

  1. Proučite trasu prije utrke kako bi imali okvirnu ideju gdje će se nalaziti okrepne stanice. One bi trebale biti označene na karti.
  2. Za vrijeme utrke povremeno pogledajte ispred sebe kako bi vidjeli kada dolaze okrepne stanice. Ponekad će postojati znak koji će vas obavijestiti o nadolazećoj okrepnoj stanici.
  3. Nemojte ići na prvi stol okrepne stanice. Tamo će stati svi početnici i, ako je velika utrka, biti će poprilična gužva. Nastavite trčati do nekog daljnjeg stola na toj okrepnoj stanici. Ukoliko su stolovi postavljeni s obe strane trase i na okrepnoj stanici je gužva, odaberite stol s lijeve strane. Obzirom da su ljudi uglavnom dešnjaci, stolovi s desne strane su obično puno popularniji.
  4. Ponekad volonteri dodaju čaše s vodom a ponekad će čaše s vodom biti postavljene na stolovima. Ako volonteri dodaju vodu, trčite prema njima. Uzimanje čaše od volontera će vam uštediti vrijeme a i ostati ćete više na sredini ceste pa nećete zaglaviti u gužvi oko stolova.
  5. Pokušajte ostvariti kontakt očima s volonterom kako bi znao da dolazite po čašu koju on drži. Ispružite ruku nekoliko metara prije nego dođete do njega. Rukom uhvatite čašu i izvucite je iz ruke volontera. Ne zaboravite zahvaliti prije nego otrčite.
  6. Kada uzmete čašu nemojte progutati svu vodu brzo. Stisnite jednu stranu vrha čaše tako da izgleda šiljato, kao slovo V. Na ovaj način će izaći višak vode, ukoliko je čaša puna, kako se ne bi prolijevala posvuda. Takvo držanje čaše će vam omogućiti da a ostatak vode ostane u čaši i da je pijete polako te da vam ne ode u nos (uobičajeni strah kod početnika).
  7. Stavite šiljasti dio čaše u usta i popijte vodu. Pijte polako – nema potrebe da popijete sve u jednom gutljaju.
  8. Na mnogim utrkama postoje kante za smeće ili kutije nakon okrepnih stanica. Pokušajte baciti svoju čašu u nju. U redu je i ako bacite svoju čašu na tlo – samo pazite da ne pogodite gledatelja ili drugog trkača. I pokušajte ju baciti negdje gdje se drugi trkači ne mogu spotaknuti o nju.

Izvor: http://running.about.com
Autor: Christine Luff
Prijevod: Daria Tonai

Pogledajte komentare (0)
Na vrh stranice